Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2009 02:47 - Уводни думи
Автор: dimigeorgiev Категория: Политика   
Прочетен: 1400 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 03.07.2009 02:00


Здравейте на всички.

Реших първият ми постник да посветя на това, защо реших да създам собствен блог. Но преди това, нека ви се представя. Казвам се Димитър Георгиев, накратко Дими. Роден съм през 1988 в София, където съм и отгледан. Завърших немската паралелка на 125то СОУ "проф. Боян Пенев" през 2006г. и от тогава съм студент в колежа Св. Францис в град Ню Йорк, САЩ. Като прогимназист и гимназист се състезавах в съставите на Славия и ЦСКА по водна топка, като съм носител на няколко отличия на републикански първенства.

Толкова за мен, сега защо реших да създам собствен блог.

Още от малък ме вълнувам от това, какво се случва в България. Така с детски интерес да задавам въпроси и добри родители, които да дават отговори, започнах да се интересувам от политика. Разбира се, гласувах веднага щом навърших 18 години. За първи път пуснах своя вот за президент през 2006! Преди около месец, вече студент в САЩ от 3 години, се поинтересувах как и къде мога да гласувам за европейски и след това за народни представители. След хиляди лутания из интернет страниците на външно министерство, посолството във Вашингтон и консулството в Ню Йорк, разбрах че за евродепутати не мога да гласувам.

Писах на президента, на народното събрание, на министерски съвет, на европейската комисия, на европейския парламент, но нищо. Президента не ми отговори; народното събрание не ми отговори; министерски съвет ми отговориха, казвайки че ще препратят повдигнатият от мен въпрос на компетентни институции; европейските комисия и парламент ми отговориха, казвайки че въпросът не попада в тяхната юрисдикция и ме съветваха да сезирам българските институции.

Най-интересното е че, изпратих отвореното писмо до всички медии, но нито един вестник не го публикува. Два го споменаха. Една телевизия ме покани да участвам в сутрешният им блок. До тук.

Обърнах се към единственият начин за комуникация който познавам добре - интернет. Във фейсбук съм член на множество групи на българи зад граница, както и на политически партии. Там успехът, не само моят, но и този на другите заинтересовани българи, е очевиден.

Ето защо реших да разширя активната си роля като активист за гражданските права и задължения, икономически растеж и бъдеще за България.

Нека бъде ясно: въпреки че съм студент в САЩ, не съм забравил от къде съм тръгнал; намерението ми е да се върна в България след приключване на образованието ми тук.

Затова, нека водим добър и продуктивен диалог. Не винаги ще сме на едно мнение, но нека коректността да не става жертва на разногласията. Надеждата ми е че, дискусиите, които се надявам да започнат, няма да останат нечути.

Благодаря ви.

Дими Георгиев




Тагове:   увод,


Гласувай:
0



1. konstant7 - Поздрави от BG !
01.07.2009 04:09
Дано да можеш да опазиш себе си първо.Важно е да знаеш откъде си тръгнал и на къде отиваш. Помни приказката за стълбата".Желая ти успех!!Очаквам публикациите ти.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dimigeorgiev
Категория: Политика
Прочетен: 20698
Постинги: 4
Коментари: 5
Гласове: 25
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930